Countdown - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

30 Januari 2014 | Indonesië, Batavia

Het aftellen is begonnen. Eind februari vertrekken we met ons rugzak naar Indonesië. Van geen plan is onze reis veranderd in een klein plannetje. Maar niets is zeker. Er ligt vooral niks vast!!

We vliegen vrijdag 28 februari naar Jakarta. Vanaf het vliegveld vertrekken we direct richting Bogor. We hebben dan al flink wat reisuurtjes achter de rug, dus best een uitdaging.
Via Bogor gaan we naar Bandung en Jogjakarta. Afhankelijk van het weer blijven we nog even op Java.
Dan hoppen we voor een paar dagen naar Bali en vanaf Bali vliegen we naar Lombok. Het plan is om naar de Gili island te gaan om even te relaxen en te snorkelen. Op onze wensen lijstje staat ook nog een boottrip naar de Komodo eilanden.
Ik vrees dat onze maand dan wel afloopt. Maar maak je geen zorgen, als we nog tijd over hebben zijn er snel weer mooie plannen bij gemaakt.
Ook benieuwd waar we terecht komen? Blijf dan onze blog volgen.
Hopelijk tot snel.

• 02 Februari 2014 - 13:49

Ret:

Ik wens jullie weer veel plezier en vooral mooie, interessante plekken en ontmoetingen. Hoop dat jullie van deze reis ontzettend zullen genieten.
    (en ik beleef het thuis met jullie mee).

Groet,
    Riet.

• 27 Februari 2014 - 07:34

Boshuisjes:

Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie. Jullie verdienen het echt! Wij zullen jullie reis volgen hihihi... xxx

• 28 Februari 2014 - 09:15

Helma:

Ik wend jullie een goede vlucht toe en heel veel plezier geniet er van en we blijven jullie Xxx volgen

• 28 Februari 2014 - 13:34

Ellen:

Fijne vakantie! Een eet-afspraakje voor jullie vakantie is er niet meer van gekomen! We plannen hem erna met al jullie mooie vakantie verhalen.
    Maak er een mooie reis van :)