On the other side of the world - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu On the other side of the world - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

On the other side of the world

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

20 Februari 2007 | Costa Rica, San José

Hier even een kort berichtje om te laten weten dat we veilig zijn aangekomen.
Met twee uur vertraging en een tussenstop in Orlando is het toch allemaal gelukt.
Gelukkig werden we op het vliegveld op gehaald door Peter. We hadden het inmiddels helemaal gehad!
Hier blijven we nog maar een dagje extra, zodat we een beetje kunnen relaxen.

• 20 Februari 2007 - 21:27

Ellen:

gelukkig, veilig geland. Groot gelijk dat jullie een dagje extra blijven. Anders begin je de vakantie al gestressed :)

• 20 Februari 2007 - 21:35

Berry & Ellen:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. We zijn benieuwd wat jullie volgende bestemming wordt.

• 21 Februari 2007 - 07:27

De Infomiepen :

Lieve Anita & HJ,

Erg fijn dat jullie goed aan zijn gekomen, en wensen jullie veel plezier met het komende avontuur.

• 21 Februari 2007 - 07:40

Pa En Ma:

Heel fijn dat alles is goed gegaan , geniet maar van deze reis.
    PS, Wout en Riet heb ik al even gebeld.

• 21 Februari 2007 - 08:47

Roelie:

heel veel plezier daar, en geniet er maar lekker van

• 21 Februari 2007 - 09:50

Sietske:

fijn dat jullie er zijn. Na zo'n vertraging en extra? tussenstop zullen jullie wel moe zijn. Op de foto niet te zien hoor!
    Echt Nederlands: hoe is het weer?

• 21 Februari 2007 - 11:58

Nicolette:

hoi vakantiegangers
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet ervan. En hoe bevalt de auto?

• 21 Februari 2007 - 15:14

Peter&Lucy:

Gelukkig goed aangekomen jullie hebben niet te klagen Karin gehaald 43min vliegen 20min vertraging.
    Verder veel plezier groet

• 21 Februari 2007 - 20:37

Fred Helma Alyssa:

nou nu maar lekker genieten
    en jammer dat het maar een kleine tussen stop is hé onders op de terug weg eff snel shopen op orlando.
    gr fred