Eindelijk!!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Eindelijk!!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

01 April 2008 | Costa Rica, San José

Eindelijk was het dan 29 maart geworden en mocht ik eindelijk richting Costa Rica. Waar HJ natuurlijk vol smart op me zat te wachten. Na een hele voorspoedige vlucht stond HJ dan eindelijk voor mij bij het vliegveld te wachten. En nee hoor, hij had geen bordje Dos Palmas nodig!!
Zondag zijn we nog gezellig bij Peter & Flor in La Garita gebleven. s middags hebben we daar Esleys verjaardag gevierd. Heerlijk met een BBQ in de tuin, want het is natuurlijk super mooi weer hier!
Maandag zijn we op pad gegaan met onze huurauto richting een hele bekende plek, De Arenal Vulkaan. Maar deze is nog steeds niet minder indrukwekkend. s avonds hebben we heerlijk liggen dobberen in de Tabacon Springs. Dit zijn de thermaal baden onderaan de vulkaan. Heerlijk ontspannen. Vandaag (dinsdag) hebben we gewandeld in het National Park Arenal. Dit ligt onder aan de voet van de vulkaan. Vanaf hier konden we de brok stukken van de vulkaan zien rollen en flink horen rommelen, want het is nog steeds een goed werkende vulkaan. Onderweg hebben we nog een grote groep brulapen gezien. Wat een kabaal maken die! Morgen vertrekken we weer verder richting Rincon.

• 02 April 2008 - 05:37

Helma:

blij te horen dat anita veilig en wel nu eindelijk bij HJ is.
    ik wens jullie nog heeeeel veel plezier en geniet van het mooie weer, hier regent het voor de verandering

gr.helma

• 02 April 2008 - 16:02

Ellen:

eindelijk samen ... Heel veel plezier daar.

groetjes
    Ellen

• 02 April 2008 - 16:25

Ilonka:

Het is fijn om te lezen dat jullie weer herenigd zijn.
    Veel plezier samen en geniet er maar van met z'n tweetjes.

Groetjes ILonka

• 02 April 2008 - 17:06

Riet:

Prachtig. Geniet intens van dit mooie avontuur. Ben héél benieuwd hoe HJ het vindt eenmaal thuis. Zal best een behoorlijke overgang zijn. En dan .. wat beslissen jullie. Maar eerst nog samen genieten van een vakantie alvorens over serieuze zaken na te denken. Veel plezier.

Liefs,
    Riet.

• 02 April 2008 - 18:36

GJ & Saskia:

Lekker dat alles goed is verlopen, geniet saampjes van de vakantie. Maar dat zal wel lukken hé.
    groetjes
    GJ & Sas

• 02 April 2008 - 19:58

Coby En Albert:

Heerlijk voor jullie! Eindelijk weer even lekker samen genieten. Nergens aan denken en alleen maar relaxen!!!!

Groetjes

Coby en Albert

• 03 April 2008 - 11:10

Gerben Blanksma:

Hallo Allebei,

Goed om te horen, dat jullie het zo leuk hebben samen.

Geniet er nog van en een goede thuiskomst.

Dan zouden we zeker weer eens kunnen afspreken. Ik ben heel benieuwd naar de foto's en verhalen.

Heel veel plezier nog.

Groeten
    Gerben & ook namens Sonja

• 03 April 2008 - 11:15

Nicky:

hoi
    fijn te horen dat jullie zo heerlijk aan het genieten zijn samen.
    heerlijk bbq en mooi weer en mooie natuur.

hier alles goed. Joris heeft lactulose gekregen even afwachten of het aanslaat. over 2 weken terug naar de kinderarts.

geniet want voor je het weet zitten we in opoe's spronk bij te kletsen.

Frédérique vroeg wanneer jullie terugkwamen. anita is h-j halen want die is al heel lang weg :-) zei ze.

• 04 April 2008 - 20:29

Edwin:

hé nog geprobeerd jullie sms te beantwoorden, maar om de één of andere reden lukt het niet. Verder leuk om ff HJ gesproken te hebben afgelopen vrijdag (al hoewel hij niet voor mij belde maar voor Anita! ;-)). Maaruh goed te horen dat Anita d'r vlucht goed is verlopen en goed bij haar manneke aangekomen is. Voor de rest sluit ik mij bij de overige aan... of wel geniet de komende weken lekker van het land, het weer en elkaar!!