Alweer 3 weken hier - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Alweer 3 weken hier - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Alweer 3 weken hier

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

24 Maart 2008 | Costa Rica, San José

De tijd vliegt voorbij, Ik ben nog steeds iedere dag druk met klussen in hotel Dos Palmas la Garita. Heb nog maar een week de tijd om de laatste dingen te doen. Heb de afgelopen dagen electriciteit aangelegd en de laatste horren voor de ramen gehangen. Ben dinsdag naar San Jose geweest, was erg leuk om in zo,n drukke stad rond te lopen. Had alleen wel het idee dat ik de atractie was met mijn lengte(zijn hier gemiddeld 1.50meter)Ben wezen shoppen alleen was er niet echt veel in mijn maat te koop. De afgelopen dagen was Flor op vakantie dus heb ik geholpen in het hotel in la Garita. Er kwam een groep van 15 Belgen,Deze waren rond de 15 jaar oud en lagen s,morgens om 5.15uur al in het zwembad dus ik was erg vroeg wakker. Ook was hier met pasen geen alcohol te koop, dat is hier normaal dat je niks kan kopen met feestdagen. Hadden gelukkig nog genoeg voorraad. Nog 6dagen en dan is Anita hier,hier kijk ik erg naar uit kan ik eindelijk meer van het land gaan bekijken.

• 24 Maart 2008 - 08:12

Helma:

nou HJ die laatste week vliegt was snel om kan je lekker met anita land gaan verkennen anita kijkt er in elk geval naar uit ze heeft hier vrijdag gezellig meegegeten.hier ligt nu klein beetje sneeuw met kerst geen sneeuw te bekennen en nu met pasen wel moet hier niet gekker worden.
    nog heel veel plezier en werkse die laatste week.

gr.helma

• 24 Maart 2008 - 10:38

GJ & Saskia:

Hoi HJ.
    Lekker dat je het zo naar je zin hebt,en dat alles goed is verlopen. Hier moet je nu niet zijn. Sneeuw en vorst.Nog een paar dagen en dan komt Anita ook gezellig naar je toe, wij hebben het weer heel gezellig gehad met onze meidenavond maar dat zal je wel van haar horen. Veel succes de laatste paar dagen en je weet het hé de laatste loodjes,maar dat zal voor jou niet zo moeilijk zijn. Zon, zee en strand. Vanaf volgende week mag je echt vakantie houden, geniet met zijn tweetjes.
    Groetjes uit 3-bergen

• 24 Maart 2008 - 16:11

Oma:

Oma wenst jullie nog een hele fijne tijd als jullie weer een rond reis gaan maken in dat mooie land.
    ze heeft ook de foto`s bekeken en vind ze erg mooi.
    Vandaag is ze bij ons thuis en blijft ook eten.
    De groetjes en veel plezier Oma

• 24 Maart 2008 - 17:45

Boshuisjes:

Tjonge, jonge, wat vliegt die tijd Lange. Nog 1 weekje en dan ben je weer samen met je vrouwtje. Jullie kunnen dan gezamenlijk nog even vakantie vieren. Heel veel plezier nog en werkse die laatste week. Het weer is in ieder geval beter dan bij ons. Tot gauw!
    Groetjes,
    Marco, Monique & Jamie

• 24 Maart 2008 - 21:23

?:

Een zeer betrouwbare bron A v B uit H.... wist mij te melden dat er een transactie plaats heeft gevonden tussen een grote vastgoedmagnaat en "dames van lichte zeden". Hoe is dit mogelijk in een familiehotel? In ons vervolgonderzoek gaan wij deze activiteiten nader onderzoeken....
    Blijf kijken dan heeft u een alibi. P.R.d.V.

ps,
    AvB maakt het goed en heeft vanavond lekker genoten van een wijntje en giros en kijkt erg uit naar as zaterdag om je snel weer te zien! Leuke foto die schorpioen en de overige foto's van je werkplek. Die Belgen (schildpadden vrijwilligers) heb je zeker schildpaddensoep geserveerd?? nadat ze het hele hotel 's ochtends vroeg opstelten hadden gezet.
    mzzl!!

• 27 Maart 2008 - 07:37

Coby En Albert:

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover! Als je Anita ophaalt van het vliegveld heb je je bordje niet nodig hoor, ze herkent jou uit duizenden. En dan is het volop genieten met z'n tweetjes. Heel veel plezier en tot hoors.

Groetjes

Coby en Albert

• 27 Maart 2008 - 22:23

Gerben Blanksma:

He HJ,

Klinkt goed allemaal! Heel veel succes nog even. Als je nog hulp nodig hebt kom ik langs (even overleggen met Sonja!). Neem haar het liefs mee, dus ik kan me voorstellen, dat je uitkijkt naar de komst van anita, leuk stel zijn jullie.

Ik heb door alle drukke werkzaamheden in Nederland nog niet uitgebreid de tijd gehad om de site goed te bekijken, maar ik ga dat doen!!

Heel veel succes verder en ik hoop dat we weer iets kunnen afspreken in Nederland, als je terug bent. Ben heel benieuwd naar je ervaringen.

Succes en groeten,

Gerben

• 28 Maart 2008 - 19:22

Berry En Ellen:

Hoi HJ en Anita,
    Heel veel plezier komende twee weken! Jullie hebben vast veel om bij te kletsen en geniet nog even van dat vreselijk mooie land. We zijn benieuwd waar jullie deze keer naar toe gaan.

Ps. Anita stond HJ jou ook met een bordje op te wachten? Je hebt toch wel voor zijn hotel gekozen he? :p).

• 01 April 2008 - 20:11

Nicolette:

hai

hopelijk alles goed gegaan. edwin heeft nog proberen terug te sms-en maar krijgt hem steeds terug!

geniet ervan en we zijn heel benieuwd naar de verhalen.