Ik leef nog steeds. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Ik leef nog steeds. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Ik leef nog steeds.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

13 Maart 2008 | Costa Rica, San José

Hier weer een berichtje uit Costa Rica. Ik heb het nog steeds goed naar mijn zin, Heb nu helemaal mijn draai gevonden. Het volleybaltoernooi was erg gezellig, Ik heb alle wedstrijden gewonnen(was niet zo moeilijk tegen kleine kinderen en gepensioneerden)Daarna heerlijk gebarbequed en bier gedronken. Een hoop mensen leren kennen met veel goede tips. Ben ook gelijk weer uitgenodigt door mensen die hier nu 2 maanden wonen. Die kan ik mooi vragen hoe zij hier terecht zijn gekomen. Gisteren voor het eerst naar het vliegveld geweest om gasten af te halen. Dit doe ik met de taxi,kost maar 2dollar. Op het vliegveld is het heel hectisch, er lopen allemaal mensen met bordjes met hotelnamen(ik dus ook)en heel veel taxichauffeurs die je het goedkoopste(niet dus) hotel aan kunnen bieden.Verder ben ik nog steeds bezig met klusjes bij Dos Palmas La garita. binnenkort hoop ik een dag vrij te kunnen nemen om naar San Jose te gaan en dan laat ik weer wat van me horen

groeten,

Hj.

• 13 Maart 2008 - 10:56

Coby En Albert:

Fijn dat je je draai al helemaal hebt gevonden. Nog even geduld en dan kunnen jullie nog even lekker samen gaan genieten!

Groetjes

Coby en Albert

• 13 Maart 2008 - 12:05

Helma:

je eerste 2 weken zijn omgevlogen
    geniet er nog maar lekker van
    wij vliegen vandaag naar een koud en vooral nat nederland toe.

groetjes helma

• 14 Maart 2008 - 14:56

Wout En Trix:

Hoi HJ
    Door je ouders worden we ook goed op de hoogte gehouden.
    Wel hard werken daar he, maar heel leuk als ik t zo lees.
    Kunnen we je onderhand opgeven voor het TV programma "het roer om"?
    Nog een leuke tijd verder en tot ziens.
    Groeten Wout en Trix Veldhuizen.

• 16 Maart 2008 - 09:33

Edwin:

buenos dias HJ,
    Goed te horen dat je veel te doen hebt! Tijd zal wel vliegen met zoveel activiteiten. Geniet er lekker van. Hier valt vandaag de regen met bakken te gelijk uit de lucht.... Hasta pronto!

• 17 Maart 2008 - 08:38

Pa:

Het is al weer 2 weken dat je weg bent, het is goed dat je het nog steeds naar je zin heb,en dat er veel te doen is , werk maar ook andere dingen.
    Nog veel plezier , en laat wat foto`s zien van mensen waar je mee omgaat.