voorbereidingen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

21 Januari 2007 | Costa Rica, San José

Nog 4 weken en dan vertrekken we!!
De voorbereidingen zijn dan ook in volle gang.
De route is inmiddels in grote lijnen bedacht. Zie het landkaartje bij de foto's. De rest zien en bedenken we daar te plekken wel.
We hebben ook maar besloten om voor de hele reis een auto te huren. Toch wel erg makkelijk hoor! Peter van Dos Palmas heeft voor ons een Daihatsu Terios geregeld. (Eerst uiteraard gecheckt of HJ hier wel in kon bij een autodealer in de buurt.)
Deze nederlander zit vlakbij het vliegveld en hier gaan we ook gelijk de eerste nacht overnachten. Kortom...het gaat nu allemaal opschieten!!!!

• 24 Januari 2007 - 13:00

John, Ilse En Kids:

succes met de voorbereidingen en een hele goede reis gewenst,
    doe voorzichtig en kom weer heel en gezond terug

• 24 Januari 2007 - 21:02

Berry En Ellen:

Heel veel plezier toegewenst!

• 25 Januari 2007 - 07:45

Nicolette En Edwin:

Heel veel reisplezier toegewenst geniet van de voorbereidingen en de reis

• 26 Januari 2007 - 08:32

Sietske:

leuk dat we op deze manier kunnen meegenieten!!
    veel succes met de voorbereidingen

• 26 Januari 2007 - 22:10

Oom Peter&Tante Lucy:

Lieve mensen, we wensen jullie een hele prettige vacantie en we zullen jullie volgen,veel plezier en een hele fijne VACANTIE

• 30 Januari 2007 - 08:01

Giel, Diana En Kids:

Het ziet er erg professioneel uit ;-). Super! We zullen zeker gaan spieken als jullie aan jullie avontuur begonnen zijn! Heel veel plezier!!

• 16 Februari 2007 - 11:16

Pa En Ma:

Heel veel plezier , en dat de reis maar goed mag verlopen.
    We houden contact

• 17 Februari 2007 - 23:53

Ellen:

Anita bedankt voor je dubbele felicitatie. Heel leuk.
    Ik wens jullie een hele goede reis. Geniet ervan. xxx

• 18 Februari 2007 - 08:28

Fred Helma Alyssa:

nu gaat het echt opschieten!!
    kan ik echt niet in de koffer?gooi me er dan maar bij Orlande{tussenstop}uit
    gr veel plezier

• 19 Februari 2007 - 18:38

Riet Bodde:

Aan het begin van een "ontdekkingsreis". Wat zullen jullie veel te vertellen hebben na de reis. Het mooiste is dat je zolang de herinneringen kan meedragen. Hoop dat het ook FIJNE herinneringen zijn. Heel veel plezier.