Daar zijn we weer!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

26 Februari 2007 | Costa Rica, San José

Hallo Allemaal,

Het is al weer een paar dagen geleden sinds het laatste berichtje. Inmiddels hebben we al weer een hoop gedaan.
In fortuna hebben we nog een dagje doorgebracht. We hebben daar nog de watervallen bezocht en het rangerstation bij de vulkaan. ´s Avonds zagen we de lava van de vulkaan lopen. Dat was erg spectaculair. O, ja Berry & Ellen we hebben geslapen op jullie adresje! Goede tip!!
De volgende dag zijn we naar het noorden gegaan. Naar het Ricon de la Vieja park. We hadden daar echt een top overnachtingsplek. Kleine bungalows op een soort ranche. Met wilde paarden.
We hebben daar wandelingen gemaakt langs blubbende modderpoelen en zwavelmeren. De volgende ochtend hebben we nog een ochtendwandeling gemaakt. Hierbij hebben we onze eerste aapjes in het wild gezien. Zo gaaf!! Ze zaten ons helemaal te bespieden.
Inmiddels zitten we nu langs de kust. Gisteren hebben we een nachtje in Tamarindo gezeten. En vandaag zijn we iets afgezakt naar Samara. Hier hebben we vandaag heerlijk op het strand gelegen. Het weer is hier dan ook super!!
Nou, dit was weer een korte update.
Tot de volgende keer weer!!

• 26 Februari 2007 - 07:44

De Infomiepen:

Leuk om weer even wat van jullie te horen. Klinkt allemaal geweldig!
    Hebben ze ook modderbaden?
    (werkt beter dan Botox)
    Heel veel plezier en tot hoors!

• 26 Februari 2007 - 09:22

Pa En Ma:

hallo, het is weer leuk om een berichtje te krijgen, zo te zien hebben jullie het goed naar je zin , de foto`s zijn mooi en komen goed door.
    Hier gaat alles goed, de berichten van jullie heb ik uit geprint en zal die afgeven bij Wout en Riet, dan kunnen ze ook lezen hoe het met jullie gaat.
    Groetjes van allemaal Pa

• 26 Februari 2007 - 14:40

O Toomers :

Ik zie dat jullie het goed maken en we volgen het bijna iedere dag

• 26 Februari 2007 - 18:51

Nicolette:

hallo globbetrotters,

die bungelow ziet er zeer relaxed uit met die hangmat. En dat modderbad is vast ook een aanrader ;-). Het klinkt geweldig. Ik zou frédérique vertellen dat jullie apen gezien hebben. Ze heeft het bijna elke dag over jullie, want ze wil ook met H-J en Hanita (antia in het nederlands) op vakantie en naar de aapjes (dierentuin) als jullie terug zijn.

• 28 Februari 2007 - 18:58

G.J. En Saskia:

Hoi Vakantiegangers. Super dat jullie het zo naar je zin hebben.Wij volgen jullie hoor, vanuit het regenachtige nederland.