Costa Rica deel 2 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Costa Rica deel 2 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Costa Rica deel 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

03 Februari 2008 | Costa Rica, San José

En nu bijna een jaar later verklaar ik de Costa Rica website weer voor geopend!

We hebben weer een nieuw avontuur bedacht!!

HJ vertrekt op 29 februari voor een maand naar Costa Rica. Dit keer alleen. Hij gaat daar een maand werken in het hotel van Peter en Flor van Dos Palmas. Die hebben we vorig jaar leren kennen toen we daar een paar dagen doorbrachten in hun hotel. Ze hebben inmiddels een tweede hotel erbij geopend vlakbij San Jose en hadden een paar extra handjes nodig.
Dus als een speer verlof geregeld, ticket geboekt en nu maar aftellen.
Kijk op hun website www.dospalmascr.com

En ikke zal hier natuurlijk het echte werk opknappen...
Nee hoor... ik zal een maandje later naar Costa Rica vertrekken waar we dan samen nog heerlijk 2,5 week gaan rondtrekken.

We zullen jullie natuurlijk weer op de hoogte houden van de belevenissen in Costa Rica. Dus hou vanaf eind februari de website weer in de gaten!!

• 03 Februari 2008 - 15:02

Ellen:

wow spannend zeg, hele maand alleen daar (en hier):)
    Leuk dat jullie daarna nog samen daar rond gaan trekken.

Heel veel plezier

• 03 Februari 2008 - 15:45

Riet Bodde:

Wat een prachtige kans ! Een maand meedraaien en mocht je de stap nemen, heb je een contact persoon. Ik zou het jullie wel toe willen schreeuwen ..... DOEN ! Een maand is kort maar ga voor een half jaar, of een jaar. Heb je een werkvergunning nodig? Grijp beiden deze kans. Mocht het niets zijn, kunnen jullie zo in ned. weer aan de slag. En ben je van de droom af. Dat is beter dan blijven denken ...had ik maar...
    O, GA ...
    Zal met plezier jullie belevenissen weer lezen ... en de uiteindelijke beslissing.
    Groetjes.

• 04 Februari 2008 - 08:12

Yvonne:

Wat een avontuur! Wordt het straks misschien nog emigreren?

Veel succes allebei!

• 04 Februari 2008 - 15:07

Coby:

Os deseamos mucho éxito y gusto en Costa Rica!

Y, eh Anita, vamos aun así entonces vender juntos sandía en la playa?

Coby (goed hè)

• 05 Februari 2008 - 18:25

Sietske:

wat een 'strak'plan. Nou wordt het natuurlijk voor HJ geen vakantie. Maar zo'n ervaring is wel erg leuk. En dan samen nog tweeen1/2week genieten. Gaan jullie ander dingen kijken of terug naar......Ben erg benieuwd, succes met de voorbereidingen en hou zeker de site in de gaten,

groetjes Sietske

• 14 Februari 2008 - 08:09

Nicolette:

hoi

spannend weer heel veel plezier gewenst en ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen

liefs
    nicolette

• 14 Februari 2008 - 12:12

Ilonka:

Hoi Lief tweetal,

Jullie gaan een spannende tijd tegemoet, knap hoor dat je dat zo aandurft!
    Het is bijna zover even een maandje zonder elkaar. HJ een goede reis de 19e en Anita sterkte zonder HJ.
    Ik houd jullie verslag in de gaten.

Groetjes Ilonka

• 25 Februari 2008 - 14:32

Helma:

wij wensen hj een goede vlucht en tot mails

gr.helma

• 27 Februari 2008 - 20:54

Berry & Ellen:

Het is dan bijna zover. We willen je een goede reis toewensen en een leuke tijd. We hopen dat je af en toe laat weten hoe je dag eruit ziet.
    Op naar het echte leven! Pura vida!

• 27 Februari 2008 - 22:00

Diana & Giel:

Hoi (schoon)broer,
    Wij wensen jou van uit hier een goede reis toe en veel succes en plezier met je job. Wij zitten weer met smart op die actie foto's van enorme slangen en gevaarlijke schildpadjes te wachten. We hopen dat je voldoende vrije tijd zult vinden om ons te shockeren. Ook zien we je graag werken wc schrobben zwembad schoonmaken en het liefst op je knieen:-)

En Anita als je de komende maand tussen het feesten door nog even tijd hebt ben je altijd welkom om een hapje mee te eten.

groetjes
    Giel & Diana

• 28 Februari 2008 - 11:27

Pa En Ma:

Je kwam net langs met opmerking dat je zo naar huis toe zou gaan van je werk ,is dan toch even slikken.
    We wensen je een goede reis en veel sterkte , en dat jullie je goed laten informeren over het werk enz wat je moet weten om zoiets misschien in de toekomst te gaan doen.
    Pa en ma

• 29 Februari 2008 - 16:12

Nicolette:

hopelijk heb je een goede vlucht gehad en een warm welkom. we wachten natuurlijk ook hier met smart op de verhalen en ervaringen.

geniet ervan en zien elkaar gauw