Ben hier nu 5 dagen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Ben hier nu 5 dagen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Ben hier nu 5 dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

06 Maart 2008 | Costa Rica, San José

Alles gaat hier heerlijk, De eerste paar dagen waren een beetje wennen maar ik heb mijn draai helemaal gevonden. Ik ben de hele dag erg druk . Ik sta om 6.15uur op, danbegin ik met het ontbijt voor de gastenZit er eigenlijk alleen bij want we hebben hier 2 dames die alles bereiden,alleen als het erg druk is help ik ze.Daarna ga ik naar het andere hotel dat is een stuk groter, dit is net geopend en daar moet nog veel geklust worden. Ik ben nu bezig met muggengaas voor de ramen aan het monteren. Dit is een hele klus, Het zijn ongeveer 30 ramen en tot nu toe doen we er maar 2 of 3 per dag omdat het hier ongelovelijk warm is. verder moeten er nog tv,s worden opgehangen en moet de kabel en de electra voor somige tv,s nog worden aangelegd.Dit werk doe ik tot ongeveer 17.00uur.Na het eten ga ik de tuin nog sproeien en daarna is het afwachten tot de volgende gasten van het vliegveld arriveren, Dit kan tot ongeveer 23.30uur duren. tussendoor moet er natuurlijk ook nog wat worden ontspannen en drinken we nog een paar biertjes.Zaterdag ga ik mee doen aan een volleybaltoernooi(ben zo sportief) dat wordt georganiseerd door een nederlandse vereninging en dit wordt gesponsert door heineken dus lijkt me wel gezellig.

groeten.

Hj

  • 06 Maart 2008 - 12:01

    Ilonka:

    Hoi HJ,

    wat vervelend voor je die warmte!? Ik heb net m'n dikke sokken en pantoffels te voorschijn gehaald en andere kleren aan getrokken die regen he daar wordt je (ook) nat van. De honden afgedroogd ook nat...
    Ach ja verschil moet er wezen.

    By the way is er nog een kamer vrij, het lonkt wel, vooral dat zwembad hieboven.

    Geniet ervan jong, enne werk niet te hard.

    Groet,je nicht
    Ilonka

  • 06 Maart 2008 - 13:39

    Nicolette:

    proost zaterdag.. erg vervelend dat heineken jullie sponsort :-)

    succes met klussen en hopelijk ook een beetje tijd om te genieten. bevalt het wel?

    groetjes

  • 06 Maart 2008 - 17:38

    GJ & Saskia:

    Hoi HJ.
    We hebben echt medelijden met je hoor, lekker zonnetje, tuintje sproeien en een beetje sportief doen met zo´n goudgele rakker in je hand. Wij doen de verwarming nog maar iets hoger. Hou ons op de hoogte.
    Groetjes
    GJ & Saskia

  • 07 Maart 2008 - 09:17

    Coby En Albert:

    Hallo HJ,

    Dat klinkt erg goed allemaal! Het gras is echt groener bij de verre, verre buren.Dus blijven sproeien! Nee hoor, grapje. Fijn dat je je draai hebt gevonden. Het klinkt als hard werken in een goede sfeer. Succes bij het volleybaltoernooi en tot hoors!

    Groetjes

    Coby en Albert

  • 07 Maart 2008 - 16:29

    Boshuisjes:

    Wat gaat het snel hè!
    Fijn dat je je draai helemaal hebt gevonden. De warmte en die goudgele rakkers maken het helemaal af voor je. Wat ga jij sportief doen aankomende zaterdag! Zeker omdat Heineken sponsort. Geniet van je tijd en we blijven op de hoogte.
    Grt. Co, Mo & Jamie

    P.S.: wij zullen aan je denken in die natte bende hier.

  • 08 Maart 2008 - 02:28

    Helma:

    klinkt allemaal erg leuk en gezelig
    hier is het ook warm alleen s.avonds veel regen.
    gr.helma

  • 10 Maart 2008 - 07:04

    Pa:

    Hallo HJ, geen spierpijn van het sporten ? nog veel indrukken opgedaan van de Hollanders die daar werken en wonen.
    We horen het wel weer, de rest gaat via mail
    groetjes PA en MA

  • 11 Maart 2008 - 08:16

    Giel & Diana:

    hee (schoon)broer,

    Ik denk dat je het wel gehoort had dat we met Bo 2 dagen in het ziekenhuis gelegen hebben.
    Maar nu zijn we weer thuis.
    Alle testen zijn nu achter de rug en we moeten nu even wachten op de uitslag.
    Het was echt afzien daar, Bo had koorts en buikloop en mocht daar door niet van haar kamer af en het bed waar wij op mochten slapen was een drama

    Ik zie dat je daar heel vervelend zit, wel naar voor je dat het er zo warm is
    Je zal het klote weer hier wel missen
    Ben trouwens wel nieuwschierig hoeveel pintjes je gescoort hebt.

    groetjes uit Houten.


  • 12 Maart 2008 - 12:29

    Nicolette:

    hallo

    alles goed? was het gezellig zaterdag? hier wel. anita en ik hebben heerlijk gegeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

HJ en Anita

imniddels zijn we helemaal besmet geraakt met het reisvirus. Per jaar proberen we een klein stukje van de wereld te ontdekken. Zien waar we terecht komen? Hou de website in de gaten! Tot dan!!! HJ en Anita

Actief sinds 18 Nov. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 48267

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Indonesie

18 Mei 2012 - 10 Juni 2012

Florida

07 November 2011 - 02 December 2011

Thailand en Laos

05 December 2010 - 07 Januari 2011

Vietnam en Cambodja

29 Augustus 2009 - 25 September 2009

Maleisie en Borneo

19 Februari 2007 - 19 Maart 2007

Costa Rica 2007 & 2008

Landen bezocht: