Bijna...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Bijna...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Bijna......

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

28 November 2010 | Nederland, Utrecht

De laatste week is eindelijk aangebroken en de vakantie stress neemt toe. Deze laatste week moeten we nog een hoop doen zoals reis plannen (tsja..daar hebben we nog niet veel aan gedaan)tas pakken en nog even afzien in de Hollandse winter.
Zondag 5 december om 13.00 uur vliegen we, via een overstap in Hong Kong, naar Vietnam. We hadden nog wel geluk en konden nog stoelen met extra beenruimte regelen.
Als alles voorspoedig verloopt zullen we maandagochtend in Hanoi aankomen. (het tijdsverschil met Nederland is + 6 uur)
Voor de eerste nacht hebben we een hotel geregeld. Zij komen ons ook ophalen van het vliegveld. Dus dat is lekker luxe! waarschijnlijk zullen we de volgende dag de bergen in trekken richting Sapa. Maar dat is even afhankelijk van het weer.
Het volgende berichtje zal vanuit Vietnam worden.

Tot dan!
We kunnen niet wachten!

• 02 December 2010 - 12:30

Ilonka:

Goede reisssss............................. en toch wel prettig hé HJ die extra beenruimte!?
    Anders ist wel errug ongemakkelijk zitten, denk nie dat je er met un uurtje bent hahahahaha!!!!
    veel plezier!!!
    Dikke kus

• 05 December 2010 - 16:08

Marco,Monique, Jamie:

Wat goed dat je extra beenruimte hebt kunnen regelen voor die lange hahaha. Heel veel plezier, wij denken aan jullie en houden natuurlijk julie reis in de gaten.
    Lekker genieten hoor en tot volgend jaar.
    dikke kus van ons

• 05 December 2010 - 19:41

Digiribo@hotmail.nl:

Wij wensen jullie een goede reis naar jullie eerste aankomst punt. Geniet er van!
    Liefs Giel, Diana, Rick, Lisa en Bo

• 06 December 2010 - 16:59

Pa / Ma:

Het is goed te horen dat jullie geen problemen hebben gehad naar de eerste bestemming.
    Veel plezier verder.
    Liefs Pa en Ma