Eindelijk..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Eindelijk..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Eindelijk.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

02 November 2011 | Thailand, Bangkok

Nog heel even en dan vertrekken we weer.
De planning was naar Thailand. Maar last minute hebben we de plannen een beetje om moeten gooien.
Vanwege de overstromingen slaan we Bangkok even over, maar vliegen we dinsdag direct door naar het Noorden van Thailand. In Chang Mai willen we dan even bijtrekken van de lange reis.
Via het Noorden van Thailand gaan we dan langzaam de grens over richting Laos.
Hopelijk houden we aan het einde van de reis nog wat tijd over om te relaxen op een eilandje in Thailand.
In Bangkok zal de reis dan weer eindigen.
Hopelijk kunnen we dan zonder reddingsvest of snorkel in checken op de vlucht van Amsterdam.
Maar dat is pas in December. Dus daar denken we nog lang niet aan.

We vinden het altijd super gezellig om jullie terug te lezen op de site. Dus ook dit keer zullen we al onze belevenissen weer trouw op de site plaatsen.

Hopelijk tot snel!

• 04 November 2011 - 11:01

GJ & Saskia:

Hoi HJ & Anita.
    Jullie zijn nog niet weg maar wij verheugen nu al op jullie reisverslagen. Hou ons op de hoogte van jullie spannende avontuur.

• 05 November 2011 - 10:10

Chantal :

Geneit er maar goed van. Heel veel plezier

Groetjes Chantal

• 06 November 2011 - 10:31

Coby En Albert:

Heel veel plezier en we kijken nu al uit naar de verslagen en foto's!!

• 07 November 2011 - 09:21

Berry En Ellen:

Hele verstandige keuze om direct door te vliegen naar Chang Mai! Dan kun je als je wilt meteen de rug van een olifant beklimmen :)
    Goede reis en heel veel plezier!

• 07 November 2011 - 09:29

Esther En Pieter:

Hai die HJ en Annie,

Nou we hebben elkaar gisteren nog ff gesproken, maar ook vanaf hier nogmaals een fijne
    vakantie en geniet volop ! En hopelijk hebben jullie de snorkels en reddingsvesten niet
    nodig !!! Big Sister is watching you op waarbenjijnu zijn benieuwd naar de verhalen.
    Goede Reis voor nu ! groetjes Esther en Pieter

• 08 November 2011 - 12:08

Boshuisjes:

Hai HJ en Nietje,
    Hopelijk verloopt de reis voorspoedig. Wij vinden het weer leuk om jullie te volgen op deze site. Maak er een leuke en gezellige vakantie van en wij zijn weer benieuwd naar de verhalen en foto's natuurlijk.
    Dikke kus van ons en veel plezier.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 November 2011 - 06:20

Helma:

heel veel plezier geniet er lekker van
    en we blijven jullie natuurlijk volgen op de site

• 09 November 2011 - 09:57

Pa En Ma:

Al 2 dagen weg , hoe is de reis verlopen zijn jullie goed aangekomen ?

We wachten op bericht Ha Ha je belt net op hoe het is gegaan super .

• 09 November 2011 - 10:43

Nicolette:

Hopelijk hebben jullie een voorspoedige reis gehad en zitten jullie hoog en droog op jullie eerste bestemming.. geniet ervan en we kijken al uit naar verhalen en foto's.