Laatste week - Reisverslag uit Vientiane, Laos van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Vientiane, Laos van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

28 November 2011 | Laos, Vientiane

De laatste dagen in Laos zijn aangebroken. Vanuit Vang Vieng zijn we doorgereist naar Vientaine, de hoofdstad van Laos. Dit keer met een VIP bus. Dit was een hele relaxte bus rit.
Vrijdagochtend hebben we besteed aan het sightseeingen van de stad. Het is best een leuke stad, mooie tempels en leuke restaurantjes. Het is hier alleen zo ontzettend warm. In de middag hebben we ons teruggetrokken uit de zon om 's avonds weer tot leven te komen.
De volgende ochtend hebben we een bezoekje gebracht aan de ochtendmarkt. We hebben al een hoop lokale markten bezocht, maar deze markt komt in de top drie van slechtste markten ooit.
Wat een vieze markt en een stank. Echt, dat we nooit ziek zijn geworden in Laos mag een wonder heten. We hebben niet eens bedacht om foto's te nemen. Het doel was om zo snel mogelijk weer er uit te komen!
Zondagochtend zijn we weer richting Thailand vertrokken. De laatste dagen van onze reis zijn nu echt aangebroken.
Helaas moest onze wekker weer super vroeg aan, want onze vlucht vanuit Vientaine naar Bangkok vertrok om 07.15 uur.
Op Bangkok hadden we een aansluitende vlucht naar Krabi. Hier moesten we nog een stukje met de boot naar Railey Beach.
Railey Beach is echt prachtig. Natuurlijk zijn we ons ook al geestelijk aan het voorbereiden op de terugkeer naar Nederland, want voordat we het weten staan wij ook weer onze autoruit te krabben. :)
Voor de komende drie dagen smeren we ons nog maar een keer extra in voor het betere bak en braad werk.

Tot in Nederland!

• 28 November 2011 - 09:55

Nicolette:

Wat gaat de tijd toch snel.. geniet van jullie laatste dagen en het mooie stand en zon

• 28 November 2011 - 10:51

GJ & Saskia:

Wat is de tijd toch snel gegaan al die avonturen die jullie weer beleefd hebben, geniet van je laatste paar dagen zon zee en strand. Tot snel

• 28 November 2011 - 15:17

Gerben:

Geniet van jullie laatste dagen! en ik kijk er al naar uit, dat we elkaar weer ontmoeten in het Nederland.

Liefs
    Gerben

• 28 November 2011 - 17:49

Helma:

wrijf het er maar in dat het daar zo lekker warm is terwijl ik het hier wel
    weer erg koud vind en dan vriest het nog niet eens.
    geniet van jullie laatste dagen en tot snel

• 28 November 2011 - 18:53

Coby En Albert:

Heerlijk even bakken!! We hoeven nog niet te krabben hier, ik denk dat vorst wacht tot jullie terug zijn (ha,ha)

Geniet van de laatste dagen van jullie avontuur.