Eindelijk op weg. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Eindelijk op weg. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Eindelijk op weg.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

22 Februari 2007 | Costa Rica, San José

Vandaag zijn we dan eindelijk vertrokken.
Vanochtend vroeg zijn we op weg gegaan naar de Poas vulkaan. Dit is een vulkaan met een kratermeer. Ruikt daar erg lekker nl. naar zwavel..
Daarna zijn we verder gegaan naar de Arenal. DE vulkaan hier!! Na flink een eindje rijden goed aangekomen in Fortuna. De bedoeling is dat we hier ongeveer drie dagen verblijven. Er is hier een hoop te doen en te zien. Ook onze eerste wildlife gespot. Er stak vlak voor onze auto een grote groep neusbeertjes over. Helemaal geweldig natuurlijk!!
De auto bevalt prima. Hij is zelf iets ruimer dan gedacht.
Hier in Fortuna is het weer bloedje heet. Effe wennen dus uit die nederlandse winter (haha..)

P.s. De eerste foto is op speciaal verzoek van Sabine.
P.s. Foto´s plaatsen is hier erg moeizaam. De resterende foto´s volgen later. Ja, ook die van jou Sabine. Ga maar vast raden....

• 22 Februari 2007 - 07:37

Sabine :

"CABIN CREW...READY FOR TAKE OFF"

• 22 Februari 2007 - 10:46

Berry En Ellen:

Hoi HJ en Anita,
    Hebben jullie het adresje nog gevonden? OF overnachten jullie elders?

• 22 Februari 2007 - 12:04

Nicolette En Edwin:

ziet er goed uit.. fijn dat de auto groter is dan verwacht. foto's zien er super uit.

• 22 Februari 2007 - 20:09

Ed:

Zwavellucht? pff, rotte eieren! Fortuna? hmm klinkt als een gokhal in Utrecht.. Vandaag was het trouwens ook hier lekker voorjaarsweer, ong 12'graden, maar zeker niet zo warm als bij jullie!! Wildlife...leuk en nu wachten we op de slangen en spinnen. Geniet lekker van je reis!

• 24 Februari 2007 - 06:46

Fred,helma&alyssa:

erg gaaf gedaan die foto's mischien iets voor ons uit amerika.
    veel plezier nog ben benieuwd naar de rest van de reis en foto,s
    groeten van ons

• 24 Februari 2007 - 17:27

Marion En Jacques:

Hallo reizigers, lijkt ons ook geweldig wat jullie nu doen!!Wij zijn net terug van de verjaardag van tante Ans.Was gezellig, daar hoorden we van jullie site en natuurlijk even kijken.Geniet ervan!! Groetjes van ons..