Aangekomen in Alajuela. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu Aangekomen in Alajuela. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van HJ en Anita - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Alajuela.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg HJ en Anita

01 Maart 2008 | Costa Rica, San José

Hier het eerste bericht vanuit Costa rica. De vlucht vanuit Nederland naar Orlando verliep goed. alleen moest er worden omgevlogen over Frankrijk door de storm die vanaf de oceaan richting Nederland kwam.Hierdoor duurde de vlucht een uurtje langer. De vervolg vlucht naar San Jose liep volgens schema. Eerste ochtend Wordt ik een beetje wegwijs gemaakt door Jan die hier een half jaar stage loopt. voorlopig zit ik op de lokatie bij het vliegveld.De volgende keer zal ik wat meer vertellen over het werk dat ik hier doe.

• 02 Maart 2008 - 07:02

Boshuisje:

Hé Lange,
    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. We blijven op de hoogte en maak er een leuke tijd van.
    Groetjes Co,Mo & Jamie

• 02 Maart 2008 - 07:03

Ilonka:

Hoi HJ,

Ik heb nog aan je gedacht vrijdag. Het zal wel niet zo'n fijne vlucht zijn geweest als je midden in de storm zou zijn terrecht gekomen.
    \Het heeft hier in het Utrechtse flink gestormd, maar we hebben het weer overleefd.
    Ben blij dat je goed bent aangekomen.
    Succes met je werkzaamheden. Heb je genoeg schone schortjes bij je??(hihi)

Groetjes van je nicht, Ilonka

• 02 Maart 2008 - 08:43

Nicolette:

hallo

wat goed dat je aangekomen bent. en al meteen aan het werk gezet? geniet ervan en we zijn erg benieuwd naar de eerste verhalen en foto's

groetjes
    nicolette en co

• 02 Maart 2008 - 09:08

Pa En Ma:

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen , ook hier hadden we last van de storm.
    Vandaag zondag is Lisa bij ons en Anita komt vanmiddag ook langs en blijft dan ook gelijk mee eten.
    We blijven er naar uit kijken wat je allemaaal te doen krijgt daar in Alajuela.

Pa en Ma

• 02 Maart 2008 - 11:41

Coby En Albert:

Hola señor,

Heel veel succes! We blijven jou en Anita
    natuurlijk volgen. Geniet van het zonnetje (vergeet niet factor 20 te gebruiken)en het werk wat je daar gaat doen.

Groetjes

Coby en Albert

• 02 Maart 2008 - 20:22

Diana & Giel:

Hee (schoon)broer

Blij dat je goed bent aangekomen.
    Het is zeker wel vervelend als je daar bent en je moet gelijk al in je korte broek lopen.

Zit het hotel wel een beetje vol of ben jij daar de enige die een kamer vervuild

Wij hopen dat je ons op de hoogte houdt want we willen alles weten

Groetjes Diana,Giel,Rick,Bo en Lisa

• 03 Maart 2008 - 10:16

Sonja:

hallo daar!!

wij wensen je heel veel plezier en succes met alles wat je gaat doen!!
    geniet ervan!

liefs gerben en sonja

• 03 Maart 2008 - 15:12

Peter En Lucy:

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen.Het is in ieder geval beter weer dan hier, maar bij vertrek heb je dat al gemerkt.We hopen dat je een fijne tijd zult hebben en er heel veel leert, maar er ook een beetje van kunt genieten.Succes en wij blijven je volgen.Hartelijke groeten.

• 03 Maart 2008 - 21:54

Ed:

(tuin)slang? Verder zeg ik niks... :-))